Veelgestelde vragen

 

Is er een minimaal orderbedrag?
Ja, het minimale orderbedrag bedraagt € 7,50

Levert Feest & Confetti ook in het buitenland?
Wij leveren in Nederland en België.

Wat gebeurt er als (een deel van) mijn bestelling niet op voorraad is?
Je bestelling wordt verzonden op het moment dat alle producten op voorraad zijn.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten worden berekend aan de hand van de tarieven van PostNL.
De verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland bedragen € 4,00 voor brievenbusverzending en € 6,75 voor pakketverzending.
Voor bestellingen binnen Nederland geldt: vanaf € 40,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.
De verzendkosten voor bestellingen naar België bedragen € 9,00 voor pakketverzending.
Voor bestellingen naar België geldt: vanaf € 75,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Je kan bij ons op dit moment betalen via i) vooraf overmaken; en ii) factuur.  Op korte termijn komt daar ook de mogelijkheid bij om via iDEAL te betalen. 

Kan ik een geplaatste bestelling aanpassen?
Ja, dit kan. Stuur een e-mail naar info@feestenconfetti.nl onder vermelding van je ordernummer en geef duidelijk aan welk(e) artikel(en) je wilt laten toevoegen aan of verwijderen uit je geplaatste bestelling. Als je bestelling al onderweg is, is aanpassing niet meer mogelijk.

Kan ik een geplaatste bestelling annuleren?
Wil je een geplaatste bestelling annuleren, stuur dan zo snel mogelijk na ontvangst van je orderbevestiging een e-mail naar info@feestenconfetti.nl
Als je bestelling al onderweg is, is annuleren niet meer mogelijk.

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja, dat is mogelijk. Kies aan het einde van het bestelproces voor de optie ‘Afhalen bij winkelier’ en je bestelling zal worden klaargelegd om op te halen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De meeste bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen geleverd. Soms duurt het iets langer, bijvoorbeeld als een product tijdelijk niet op voorraad is. Mocht de levering langer duren dan laten we dat natuurlijk weten.
Als gevolg van de coronacrisis is het bij de bezorgdiensten momenteel drukker dan normaal. Hierdoor kan jouw bestelling helaas 1-2 dagen vertraging opleveren.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Ja, dat kan. Na verzending ontvang je een e-mail met een verzendbevestiging en een Track & Trace code. Hiermee kan je de status van je bestelling volgen via de website of app van PostNL

Welke vervoerder draagt zorg voor het bezorgen van mijn bestelling?
Alle bestellingen die bij Feest & Confetti worden geplaatst, worden verzonden via My Parcel met als vervoerder PostNL.

Ik heb mijn bestelling ontvangen maar ik wil deze (gedeeltelijk) retourneren. Wat moet ik doen?
Laat ons binnen 14 dagen na ontvangst van je aankoop weten dat je gebruik wilt maken van de mogelijkheid om je bestelling (deels) te retourneren. Onder ‘Klantenservice – Retourneren’ vind je meer informatie en een stappenplan over retourneren. Let op: de kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening.

Ik heb 1 of meerdere artikelen retour gestuurd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wij betalen het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen na ontvangst van het retourformulier (herroepingsformulier) terug. Wel is het zo dat we wachten met de terugbetaling totdat we het product/ de producten retour hebben ontvangen. Onder ‘Klantenservice – Retourneren’ vind je meer informatie hierover.

Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?
Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent over een product of over onze service. Stuur dan een email naar info@feestenconfetti.nl onder vermelding van je ordernummer en een duidelijke omschrijving van je klacht.

Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens die ik op de website invul?
Feest & Confetti neemt jouw privacy erg serieus. Wij hebben een privacyverklaring opgesteld die je kan terugvinden onder ‘Klantenservice – Privacyverklaring’

Waar kan ik de Algemene Voorwaarden vinden?
Op elke bestelling zijn de Algemene Voorwaarden van Feest & Confetti van toepassing. Bij het plaatsen van een bestelling verklaar je bekend te zijn en akkoord te gaan met de inhoud van die Algemene Voorwaarden. Wil je de Algemene Voorwaarden nalezen, kijk dan onder ‘Klantenservice – Algemene Voorwaarden’.

 

Staat je vraag er niet tussen? klik dan hier om een email te sturen naar Feest & Confetti. 
Hopelijk kunnen we je dan zo snel mogelijk verder helpen.

 

 

© 2020 Feest & Confetti | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel